Kancelársky nábytok
Základné informácie
Názov zmluvy: Rámcová dohoda
Predmet zmluvy: Kancelársky nábytok pre UK
Číslo zmluvy: RD/2024/1314/II/RUK/OCOZ, v SAPe ZRZ 4700000518
Doba platnosti: od 21.06.2024 do 21.12.2024
Celkový objem zákazky: 45 445,00 EUR bez DPH
Víťaz VO/dodávateľ:
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A
831 52 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Alena Stanková
Telefónne číslo: +421907 351 319
E- mail: alezaaleza.sk
Hlavné zásady dodávok
- Čiastkové zmluvy budú na základe tejto zmluvy uzatvárať jednotlivé fakulty a ďalšie súčasti UK, ak objednávka presiahne sumu 10 000 EUR bez DPH.
- Lehota splatnosti: 30 dní
- <output>U P O Z O R N E N I E ! ! ! V prípade, že niektorá z Vami požadovaných položiek sa nenachádza v rámcovej dohode, je možné požadované položky obstarať cez dynamický nákupný systém, ktorý je na obstarávanie hygienických a čistiacich prostriedkov zriadený.</output>U P O Z O R N E N I E ! ! ! V prípade, že niektorá z Vami požadovaných položiek sa nenachádza v rámcovej dohode, je možné požadované položky obstarať cez dynamický nákupný systém, ktorý je na obstarávanie kancelárskeho nábytku zriadený.
- Bližšie informácie o DNS sú dostupné tu.<output>U P O Z O R N E N I E ! ! ! V prípade, že niektorá z Vami požadovaných položiek sa nenachádza v rámcovej dohode, je možné požadované položky obstarať cez dynamický nákupný systém, ktorý je na obstarávanie hygienických a čistiacich prostriedkov zriadený.</output><output>U P O Z O R N E N I E ! ! ! V prípade, že niektorá z Vami požadovaných položiek sa nenachádza v rámcovej dohode, je možné požadované položky obstarať cez dynamický nákupný systém, ktorý je na obstarávanie hygienických a čistiacich prostriedkov zriadený.</output><output>U P O Z O R N E N I E ! ! ! V prípade, že niektorá z Vami požadovaných položiek sa nenachádza v rámcovej dohode, je možné požadované položky obstarať cez dynamický nákupný systém, ktorý je na obstarávanie hygienických a čistiacich prostriedkov zriadený.</output><output></output><output>U P O Z O R N E N I E ! ! ! V prípade, že niektorá z Vami požadovaných položiek sa nenachádza v rámcovej dohode, je možné požadované položky obstarať cez dynamický nákupný systém, ktorý je na obstarávanie hygienických a čistiacich prostriedkov zriadený.</output><output></output>