Kancelárske potreby
Základné informácie
Názov zmluvy: Rámcová dohoda
Predmet zmluvy: Kancelárske potreby
Číslo zmluvy: RD/2024/460/XIV/RUK/OCOZ, v SAPe ZRZ 4700000491
Doba platnosti: od 13.03.2024 do 13.09.2024
Celkový objem zákazky: 33 940,- EUR bez DPH
Víťaz VO/dodávateľ: Tibor Varga TSV PAPIER, Vajanského 80, 984 01 Lučenec
Kontakt: +421944 205 275
E-mail: karol.tothtsvpapier.sk
Hlavné zásady dodávok
- Čiastkové zmluvy budú na základe tejto zmluvy uzatvárať jednotlivé fakulty a ďalšie súčasti UK, ak objednávka presiahne sumu 10 000 EUR bez DPH.
- Lehota splatnosti: 30 dní
- U P O Z O R N E N I E !!! V prípade, že niektorá z Vami požadovaných položiek sa nenachádza v rámcovej dohode, je možné požadované položky obstarať cez dynamický nákupný systém, ktorý je na obstarávanie kancelárskych potrieb zriadený.
- Bližšie informácie o DNS sú dostupné tu.