Vedúci Oddelenia evidencie majetku pre študentské domovy

Žiadosti môžete zasielať do 30. 04. 2025


07. 04. 2025 08.53 hod.
Od: Oddelenie personálnej práce

Univerzita Komenského v Bratislave, v zastúpení prof. JUDr. Marek Števček, DrSc., rektor, v súlade so zákonom NR SR č. 131/2002 Z.z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vypisuje výberové konanie na obsadenie pracovného miesta „Vedúci Oddelenia evidencie majetku pre študentské domovy“.

Druh pracovnoprávneho vzťahu: pracovný pomer
Rozsah úväzku: plný úväzok
Počet obsadzovaných miest: 1
Miesto výkonu práce: Bratislava

Platové náležitosti:  od 779,00 €/mesiac

Základná zložka mzdy v súlade s ustanoveniami zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, v 4. platovej triede v 1. platovom stupni je 779,00€). K základnej zložke mzdy bude priznaný osobný príplatok, resp. príplatok za riadenie v zmysle Platového poriadku Univerzity Komenského.

Náplň práce:

  • komplexne zabezpečuje evidenciu majetku študentských domovov;
  • účtuje prírastky a úbytky majetku študentských domovov;
  • účtuje a eviduje investičný hmotný a nehmotný majetok študentských domovov, zaraďuje ho do účtovných tried podľa zákona o účtovníctve a odpisových skupín;
  • metodicky usmerňuje pracoviská študentských domovov pri vyraďovaní a likvidácii majetku študentských domovov;
  • zabezpečuje podklady pre vyradenie nepotrebného majetku, zabezpečuje ekologickú likvidáciu majetku študentských domovov;
  • vypracúva štatistické výkazy majetku študentských domovov;
  • zabezpečuje podklady k daňovému priznaniu dane z nehnuteľností za študentské domovy;
  • vedie a aktualizuje zoznamy majetku v IS SAP (podľa pracovísk študentských domovov, podľa miesta uloženia a i.);
  • zabezpečuje agendu poistenia majetku a rieši poistné udalosti;
  • vykonáva riadne a mimoriadne inventarizácie majetku študentských domovov;
  • vypracováva podklady pre tvorbu a aktualizáciu cenníkov študentských domovov;
  • podieľa sa na riešení škodových udalostí;
  • podieľa sa na oceňovaní majetku a škôd na majetku študentských domovov;
  • vypracúva reporty z FIS pre potreby riadenia v oblasti majetku študentských domovov;
  • riadi, kontroluje a hodnotí prácu zamestnancov;
  • dbá v rozsahu svojej pôsobnosti na plnenie povinností vyplývajúcich predpisov o BOZP a OPP.

 

Kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné predpoklady:

Vzdelanie:

min. úplné stredné vzdelanie ukončené maturitnou skúškou

Prax:

min. 5 rokov vo výkone činností v oblasti evidencie, účtovania a zaraďovania majetku do účtovných tried a odpisových skupín

 

Zoznam požadovaných dokladov, ktoré je potrebné zaslať pre zaradenie do výberového konania

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
  • štruktúrovaný životopis s prehľadom dosiahnutého vzdelania a doterajšej odbornej praxe v slovenskom jazyku,
  • kópia dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o plnej spôsobilosti na právne úkony,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na výkon danej pozície.

V prípade, ak uchádzač nezašle všetky požadované doklady, na žiadosť o zaradenie do výberového konania sa neprihliada.

 

Informácie o výberovom konaní

Forma výberového konania: pohovor

Zaslaním prihlášky do výberového konania dáva uchádzač súhlas so spracovaním osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete na https://uniba.sk/ochrana-osobnych-udajov.

Dátum a miesto podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi:

Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi preukazujúcimi plnenie požiadaviek zasielajte na emailovú adresu jana.hardonovauniba.sk alebo v tlačenej podobe na adresu:

Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. č. 6, P.O.Box 440, 814 99 Bratislava; s označením „Výberové konanie: Vedúci Oddelenia evidencie majetku pre študentské domovy“ v termíne do 30. 04. 2025. Na žiadosti podané po stanovenom termíne sa neprihliada.

Pre prihlásenie sa do výberového konania je rozhodujúci:

  1. deň odovzdania žiadosti do podateľne Rektorátu Univerzity Komenského,
  2. deň odovzdania žiadosti na poštovú prepravu alebo
  3. deň elektronického doručenia žiadosti.

Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a ktorí doručili všetky požadované doklady v stanovenej lehote.