Vedúci Oddelenia evidencie majetku pre študentské domovy
Žiadosti môžete zasielať do 30. 04. 2025
Univerzita Komenského v Bratislave, v zastúpení prof. JUDr. Marek Števček, DrSc., rektor, v súlade so zákonom NR SR č. 131/2002 Z.z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vypisuje výberové konanie na obsadenie pracovného miesta „Vedúci Oddelenia evidencie majetku pre študentské domovy“.
Druh pracovnoprávneho vzťahu: pracovný pomer
Rozsah úväzku: plný úväzok
Počet obsadzovaných miest: 1
Miesto výkonu práce: Bratislava
Platové náležitosti: od 779,00 €/mesiac
Základná zložka mzdy v súlade s ustanoveniami zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, v 4. platovej triede v 1. platovom stupni je 779,00€). K základnej zložke mzdy bude priznaný osobný príplatok, resp. príplatok za riadenie v zmysle Platového poriadku Univerzity Komenského.
Náplň práce:
- komplexne zabezpečuje evidenciu majetku študentských domovov;
- účtuje prírastky a úbytky majetku študentských domovov;
- účtuje a eviduje investičný hmotný a nehmotný majetok študentských domovov, zaraďuje ho do účtovných tried podľa zákona o účtovníctve a odpisových skupín;
- metodicky usmerňuje pracoviská študentských domovov pri vyraďovaní a likvidácii majetku študentských domovov;
- zabezpečuje podklady pre vyradenie nepotrebného majetku, zabezpečuje ekologickú likvidáciu majetku študentských domovov;
- vypracúva štatistické výkazy majetku študentských domovov;
- zabezpečuje podklady k daňovému priznaniu dane z nehnuteľností za študentské domovy;
- vedie a aktualizuje zoznamy majetku v IS SAP (podľa pracovísk študentských domovov, podľa miesta uloženia a i.);
- zabezpečuje agendu poistenia majetku a rieši poistné udalosti;
- vykonáva riadne a mimoriadne inventarizácie majetku študentských domovov;
- vypracováva podklady pre tvorbu a aktualizáciu cenníkov študentských domovov;
- podieľa sa na riešení škodových udalostí;
- podieľa sa na oceňovaní majetku a škôd na majetku študentských domovov;
- vypracúva reporty z FIS pre potreby riadenia v oblasti majetku študentských domovov;
- riadi, kontroluje a hodnotí prácu zamestnancov;
- dbá v rozsahu svojej pôsobnosti na plnenie povinností vyplývajúcich predpisov o BOZP a OPP.
Kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné predpoklady:
Vzdelanie:
min. úplné stredné vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
Prax:
min. 5 rokov vo výkone činností v oblasti evidencie, účtovania a zaraďovania majetku do účtovných tried a odpisových skupín
Zoznam požadovaných dokladov, ktoré je potrebné zaslať pre zaradenie do výberového konania
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- štruktúrovaný životopis s prehľadom dosiahnutého vzdelania a doterajšej odbornej praxe v slovenskom jazyku,
- kópia dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o plnej spôsobilosti na právne úkony,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na výkon danej pozície.
V prípade, ak uchádzač nezašle všetky požadované doklady, na žiadosť o zaradenie do výberového konania sa neprihliada.
Informácie o výberovom konaní
Forma výberového konania: pohovor
Zaslaním prihlášky do výberového konania dáva uchádzač súhlas so spracovaním osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete na https://uniba.sk/ochrana-osobnych-udajov.
Dátum a miesto podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi:
Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi preukazujúcimi plnenie požiadaviek zasielajte na emailovú adresu jana.hardonovauniba.sk alebo v tlačenej podobe na adresu:
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. č. 6, P.O.Box 440, 814 99 Bratislava; s označením „Výberové konanie: Vedúci Oddelenia evidencie majetku pre študentské domovy“ v termíne do 30. 04. 2025. Na žiadosti podané po stanovenom termíne sa neprihliada.
Pre prihlásenie sa do výberového konania je rozhodujúci:
- deň odovzdania žiadosti do podateľne Rektorátu Univerzity Komenského,
- deň odovzdania žiadosti na poštovú prepravu alebo
- deň elektronického doručenia žiadosti.
Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a ktorí doručili všetky požadované doklady v stanovenej lehote.