Vedúci Oddelenia prevádzky Družba
Žiadosti môžete zasielať do 14. 06. 2024
Univerzita Komenského v Bratislave, v zastúpení prof. JUDr. Marek Števček, DrSc., rektor, v súlade so zákonom NR SR č. 131/2002 Z.z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vypisuje výberové konanie na obsadenie pracovného miesta „Vedúci Oddelenia prevádzky Družba“.
Náplň práce
- komplexne spravuje ubytovacie kapacity (obsadené aj neobsadené) a ostatné interiérové priestory ŠD Družba;
- zabezpečuje komplexnú správu inventáru ubytovacích priestorov;
- zabezpečuje evidenciu inventáru a označovanie inventáru inventárnymi číslami,
- zabezpečuje inventárne zoznamy na izbách a kontroly inventáru;
- vedie evidenciu stavu izieb a inventáru v elektronickej centrálnej databáze;
- zabezpečuje dopĺňanie chýbajúceho inventáru na izby, výmenu starého, prípadne poškodeného inventára/majetku;
- zabezpečuje výmenu inventáru a v súčinnosti s príslušným oddelením opravy inventáru;
- ukladá priestupkové opatrenia a sankcie v zmysle internátneho poriadku a zmluvy o ubytovaní (napr. pri strate/poškodení/zničení inventáru);
- komplexne zabezpečuje logistiku inventáru ubytovacích priestorov a ostatných interných priestorov ŠD (príjem inventáru na príslušný sklad, presuny medzi ubytovacími kapacitami alebo medzi skladmi inventárov, alebo priestormi ŠD, presuny do určených izieb/priestorov/kancelárií a pod.);
- komplexne zabezpečuje skladové hospodárstvo inventáru, jeho odborné uskladnenie, kontroluje stav skladových zásob inventáru a zabezpečuje ich doplnenie pri poklese zásob na úroveň minimálnych rezerv pre zabezpečenie riadnej prevádzky;
- zabezpečuje efektívne a hospodárne nakladanie s inventárom, predkladá: požiadavky na nákup inventáru, opravy inventáru, návrhy na vyradenie/odbornú likvidáciu inventáru;
- vykonáva riadne aj mimoriadne inventarizácie majetku v súčinnosti s referátom evidencie majetku;
- komplexne zabezpečuje sklad posteľnej bielizne, vedie sklad posteľnej bielizne, zabezpečuje posteľnú bielizeň pre ubytovaných, jej pranie;
- vedie sklady Oddelenia prevádzky Družba;
- vykonáva kategorizáciu, oceňovanie a označovanie tovaru pri prevzatí, ukladanie a skladovanie;
- spracováva agendu skladovej evidencie vrátane príjemiek, výdajok, objednávok a kontrolných listov;
- zabezpečuje kontroly stavu skladových zásob a ich doplnenie pri poklese zásob na úroveň minimálnych rezerv pre zabezpečenie riadnej činnosti Oddelenia prevádzky Družba;
- predkladá požiadavky na nákup materiálu a tovaru;
- zabezpečuje odborné uskladnenie materiálu, tovarov, výrobkov a bielizne prijatej na sklad;
- opravuje a upravuje všetky textílie pre UK;
- zabezpečuje vyhotovenie výrobkov z textílií pre potreby UK;
- zabezpečuje upratovanie všetkých interných priestorov ŠD Družba (interne a externe) a následne kontroluje upratovacie práce;
- vykonáva pravidelné kontroly a činnosti na zabezpečenie prevádzkyschopnosti neobsadených/neprevádzkovaných ubytovacích kapacít (realizuje vizuálne prehliadky priestorov, prevetranie, napustenie sifónu a pod.);
- kontroluje dodržiavanie hygieny u ubytovaných osôb v zmysle ustanovení internátneho poriadku;
- zabezpečuje pravidelné hygienické kontroly ubytovacích priestorov v zmysle ustanovení internátneho poriadku u ubytovaných osôb;
- zabezpečuje dokumentáciu k vykonaným hygienickým kontrolám (písomné záznamy, fotodokumentácia a pod.);
- ukladá priestupkové opatrenia a sankcie v zmysle internátneho poriadku a zmluvy o ubytovaní;
- vykonáva následné kontroly odstránenia zistených hygienických nedostatkov;
- plánuje a vykonáva dezinsekčné a deratizačné postreky, rieši podnety týkajúce sa hygieny, nahlásenia hlodavcov a hmyzu, zabezpečuje kontrolnú činnosť počas dezinsekčných a deratizačných prác;
- samostatne prešetruje škodové udalosti, spracováva podklady a vyjadrenia pre škodovú komisiu za Oddelenie prevádzky Družba;
- podieľa sa na obhliadkach na mieste technických havárií, alebo iných poškodeniach zariadení alebo častí objektov študentského domova;
- vykonáva ďalšie súvisiace úlohy a činnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Prax:
min. 3 roky nepretržite v oblasti poskytovania správy a prevádzky budov, areálov, skladov, facility manažmentu, resp. príbuzného odboru a skúsenosť v riadiacej pozícii
Osobnostná charakteristika:
- riadiace a organizačné schopnosti,
- výborné komunikačné schopnosti,
- samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť, zodpovednosť,
- schopnosť pracovať v stresových situáciách
- schopnosť stanovovať priority, ciele a zlepšovať výkon pracovného tímu.
V prípade, ak uchádzač nezašle všetky požadované doklady, na žiadosť o zaradenie do výberového konania sa neprihliada.
Platové náležitosti:
od 1300€/mesiac
Uvedený plat je funkčný plat v súlade s ustanoveniami zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorý už zohľadňuje aj príplatky (základná zložka mzdy v 3. platovej triede v 1. platovom stupni je 736,50€)
Zoznam požadovaných dokladov, ktoré je potrebné zaslať pre zaradenie do výberového konania
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- štruktúrovaný životopis s prehľadom doterajšej odbornej praxe v slovenskom jazyku,
- kópia dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o plnej spôsobilosti na právne úkony,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na výkon danej pozície.
Informácie o výberovom konaní
Forma výberového konania: pohovor
Zaslaním prihlášky do výberového konania dáva uchádzač súhlas so spracovaním osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete na https://uniba.sk/ochrana-osobnych-udajov.
Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi preukazujúcimi plnenie požiadaviek zasielajte na emailovú adresu jana.hardonovauniba.sk alebo v tlačenej podobe na adresu:
Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. č. 6, P.O.Box 440, 814 99 Bratislava; s označením „Výberové konanie: Oddelenie prevádzky Družba“ v termíne do 14.06.2024. Na žiadosti podané po stanovenom termíne sa neprihliada.
Na výberové konanie budú pozvaní len uchádzači, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a ktorí doručili všetky požadované doklady v stanovenej lehote.